четверг, 18 января 2018 г.

კვლევის დღიური


 კვლევის დღიური
18/01/2018
 შევაჯამე 2017-18 წლის პირველი სემესტრის მოსწავლეთა აკადემიური შედეგები, გამოიკვეთა ორი პრობლემა:
1. აღმოჩნდა რომ 10-ა  კლასში არის დაბალი აკადემიური შეფასებები, 34 მოსწავლიდან 7 -ს აქვს მინიმალური კომპეტენციის ზღვარზე დაბალი შეფასება, რაც კლასის 20%-ს შეადგენს.ასევე 5-6 ქულით შეფასებულია 12 მოსწავლე, რაც კლასის 35%-ს შეადგენს. ზოგადად ამ კლასში სემესტრის მიმდინარეობის დროსაც იკვეთებოდა სწავლისადმი უინტერესობა და დაბალი მოტივაცია. 
2. ვარ მე-5 ა კლასის დამრიგებელი. ვიცი რომ განმსაზღვრელ შეფასებებზე გადასვლა რთულია მოსწავლეებისთვის, მიუხედავად იმისა რომ მშობლებთან ინდივიდუალურ შეხვედრებს ვმართავდი, ვახვედრებდი საგნის პედაგოგებს, სემესტრის ბოლოს გამოიკვეთა რამდენიმე საგანში მკვეთრად გამსხვავებული დაბალი შეფასებები, ეს საკითხი მაფიქრებინებს, რომ არის პრობლემა და ამ პრობლემას ესაჭიროება იდენტიფიცირება და გადაჭრის გზების მოძებნა, 
  აღნიშნული საკითხები ჩემთვის მნიშვნელოვანია, შევარჩევ ერთ-ერთ პრობლემას  და  ჩავატარებ კვლევას. 
22/01/2018
გავაცანი ჩემი მოსაზრება სკოლის დირექტორს და დირექტორის მოადგილეს, შევარჩიე საკვლევი თემა: რა არის 10-ა კლასში  დაბალი აკადემიური მოსწრების  მიზეზი. ჩემი  კვლევის  უმთავრესი მიზანი მოსწავლეთა აკადემიური მოს­­წრების ამაღლებაა, 
24 / 01/2018
გავლილი მაქვს კვლევის მეთოდების ტრენინგი. კიდევ ერთხელ გავეცანი ტრენინგზე განხილულ საკითხებს. მოვიძიე საჭირო ლიტერატურა. ვამუშავებ კვლევის მეთოდებს.
26/01/2018
გადავწყვიტე გავაკეთო კითხვარი მოსწავლეებისთვის და მშობლებისთვის. ასევე გამოვიყენო ფოკუს-ჯგუფი.
28/01/2018
დავიწყე კითხვარზე მუშაობა.
4/02/2018

კითხვარი:

მოგესალმებითმე  ვარ მცხეთის N1 საჯარო სკოლის ქიმიის პედაგოგი
 ხათუნა თეთვაძე. პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის  ფარგლებში ვატარებ კვლევასრომლის მიზანიადაადგინოს  მცხეთის N1 საჯარო სკოლის 10 კლასში მოსწავლეთა დაბალი აკადემიური შედეგების მიზეზიკითხვარის შევსებას დასჭირდება დაახლოებით 5 წუთითქვენი ვინაობა 
ანონიმურიარაც იმას ნიშნავს რომ თქვენი იდენტიფიცირება შეუძლებელი იქნება
მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ განზოგადებული სახითსაბოლოო 
ანგარიშის შედგენისასკვლევაში მონაწილეობა ნებაყოფლობითია და ნებისმიერ 
დროს შეგიძლიათ შეწყვიტოთ კითხვარის შევსებაგთხოვთმონაწილეობა მიიღოთ
 კვლევაშითქვენი გულწრფელი პასუხები დაგვეხმარება სანდო ანალიზის დაწერაში და პრობლემის გადაჭრის გზებიზ მოძებნაში.

კითხვარი მოსწავლის მშობლისთვის

 #
   კითხვა
დიახ
არა
ნაწილობრივ
1
ვიცი ჩემი შვილის გაკვეთილების ცხრილი.
2
პირადად  ვიცნობ მის ყველა პედაგოგს.
3
მობილური ტელეფონი ხელისშემშლელია სწავლაში.
4
ვეკონტაქტები ყველა საგნის პედაგოგს.
5
ჩემი  შვილი  თვითონ მაწვდის საკუთარი აკადემიური შედეგების შესახებ ინფორმაციას.
6
კმაყოფილი ხართ თუ არა თქვენი შვილის აკადემიური შედეგით ქიმიაში.



1.  დღეში რამდენ ხანს უთმობს  თქვენი შვილი საშინაო დავალებების მომზადებას?
            ) 1 საათზე ნაკლებს.
            ) 1- 2 საათს.
            ) 2 საათზე მეტს.
            ) სახლში საერთოდ არ მეცადინეობს.

2. 
თქვენი შვილის 1 სემესტრის განმსაზღვრელი შეფასებები:
      . შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
      . არ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
      . ნაწილობრივ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს  
      . არ ვიცი



3.  რა არის თქვენი შვილისთვის  სწავლაში ხელისშემშლელი ფაქტორი:
( შეგიძლია აირჩიო რამდენიმე პასუხი)
          ) მობილური ტელეფონი.
          ) ინტერნეტ თამაშები.
          ) წინარე ცოდნის არქონა.
          ) სასკოლო საგნების სირთულე.
          ) ოჯახური პირობები.
          ) არაფერი არ უშლის ხელს.
          ) სხვა: -------------------------------------------------------------------------------

4.
თქვენი შვილის  1 სემესტრის განმსაზღვრელი ქულა ქიმიაში:
      . შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
      . არ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
      . ნაწილობრივ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს  
      . არ ვიცი

5. როგორ ფიქრობთთქვენი შვილი განათლების მაქსიმუმ რომელ საფეხურს დაამთავრებს?
      ) დაამთავრებს ზოგადი განათლებისსრულ საფეხურს.( 12 კლასს)
      ) დაამთავრებს პროფესიულ სასწავლებელს 12 კლასის ბაზაზე.
      ) დაამთავრებს უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურს
( ბაკალავრიატს, 4 წელი)
      ) დაამთავრებს უმაღლესი განათლების პირველი საფეხურის შემდგომ   საფეხურებს( მაგისტრატურას, დოქტორანტურას)


















მოგესალმებითმე  ვარ მცხეთის N1 საჯარო სკოლის ქიმიის პედაგოგი
ხათუნა თეთვაძე. პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის  ფარგლებში ვატარებ კვლევასრომლის მიზანიადაადგინოს  მცხეთის N1 საჯარო სკოლის 10 კლასში მოსწავლეთა დაბალი აკადემიური შედეგების მიზეზიკითხვარის შევსებას დასჭირდება დაახლოებით 5 წუთითქვენი ვინაობა
ანონიმურიარაც იმას ნიშნავს რომ თქვენი იდენტიფიცირება შეუძლებელი იქნება
მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ განზოგადებული სახითსაბოლოო 
ანგარიშის შედგენისასკვლევაში მონაწილეობა ნებაყოფლობითია და ნებისმიერ 
დროს შეგიძლიათ შეწყვიტოთ კითხვარის შევსებაგთხოვთმონაწილეობა მიიღოთ 
კვლევაშითქვენი გულწრფელი პასუხები დაგვეხმარება სანდო ანალიზის დაწერაში და პრობლემის გადაჭრის გზებიზ მოძებნაში.

 
კითხვარი მოსწავლისთვის:

1. 
დღეში რამდენ ხანს უთმობთ  საშინაო დავალებების მომზადებას?( . პასუხის არჩევის შემთხვევაში  უპასუხეთ რატომ?)
     ) 1 საათზე ნაკლებს
     ) 1-დან 2 საათამდე
     ) 2 საათზე მეტს
     დ) სახლში საერთოდ არ ვმეცადინეობ.
( ----------------------------------------------------------------------------------------------------)

2. 
რა არის თქვენთვის სწავლაში ხელისშემშლელი ფაქტორი :( შეგიძლია აირჩიო რამდენიმე პასუხი)
   ) მობილური ტელეფონი.
   ) ინტერნეტ თამაშები.
   ) წინარე ცოდნის არქონა.
   ) სასკოლო საგნების სირთულე.
   ) ოჯახური პირობები.
   ) არაფერი არ მიშლის ხელს.
   ) სხვა: ------------------------------------------------------------------------------

 3მშობლებს ზუსტ ინფორმაციას  ვაწვდი  ჩემი  მიმდინარე   აკადემიური მოსწრებისა და დისციპლინის შესახებ.
       ყოველდღიურად
       იშვიათად 
       არასოდეს 
4.  საგანი, რომლის სწავლაც ყველაზე მეტად გეხალისებათ:  -----------------

 5. 
საგანი, რომელიც ნაკლებ ინტერესს იწვევს თქვენში: -----------------------

 6.  1 სემესტრის განმსაზღვრელი შეფასებები საგნების უმეტესობაში:
             . შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
             . არ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
             . ნაწილობრივ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს        
             . არ ვიცი

7.  
ქიმიაში 1 სემესტრის განმსაზღვრელი ქულა:
              . შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
              . არ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს
              . ნაწილობრივ შეესაბამება ჩემს მოლოდინს       
              . არ ვიცი

8. 
შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე თქვენი დამოკიდებულება სასწავლო გარემოს მიმართ, ქიმიის გაკვეთლზე. (სადაც 1 არის არ მომწონს, 5 კი მომწონს)
არ მომწონს                              თან მომწონს თან  არა                მომწონს                                 
          1                            2                         3                        4                         5

9.
შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე , იგებთ  თუ არა მასწავლებლის მიერ ახსნილს ქიმიის გაკვეთილზე: (სადაც 1 არის ვერ ვიგებ, 5 კი ვიგებ)
  ვერ ვიგებ                                   თან ვიგებ თან ვერა                          ვიგებ

           1                              2                            3                     4                        5

10.
თქვენი აზრით რამდენად გამოგადგებათ სკოლაში მიღებული ცოდნა,  შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე. ( სადაც 1 არის არ გამომადგება, 5კი გამომადგება)
   
             1                        2                            3                        4                           5
    
11. შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე ,  რამდენად არის მშობელი ჩართული თქვენს განათლებაში. ( სადაც 1 არის არ არის ჩართულია, 5- კი, ჩართულია)

            1                       2                            3                          4                         5

12. შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე იყენებს თუ არა ქიმიის გაკვეთილზე მასწავლებელი სწავლების  მრავალფეროვან მეთოდებს ( 1 არის არ იყენებს, 5 კი -იყენებს)
           1                       2                            3                          4                         5

13. შეაფასეთ ხუთბალიან სკალაზე ,  რამდენად შეესაბამება ქიმიის გაკვეთილზე გამოყენებული სწავლების მეთოდები გაკვეთილის მიზნებს.
   არ შეესაბამება           ნაწილობრივ შეესაბამება                შეესაბამება
             1                       2                            3                          4                         5


14. როგორ ფიქრობთ,   განათლების მაქსიმუმ რომელ საფეხურს დაამთავრებთ?
              ) დაამთავრებთ ზოგადი განათლების სრულ საფეხურს.( 12 კლასს)
              ) დაამთავრებთ  პროფესიულ სასწავლებელს 12 კლასის ბაზაზე.
              ) დაამთავრებთ უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურს      
 (ბაკალავრიატს,  4 წელი)
              ) დაამთავრებთ უმაღლესი განათლების პირველი საფეხურის შემდგომ  საფეხურებს ( მაგისტრატურას, დოქტორანტურას)
15) შენი აზრით რატომ სწავლობ?
               ) მსიამოვნებს/მომწონს და იმიტომ.
               ) მშობლები მთხოვენ და იმიტომ.
               ) მასწავლებლების შექება რომ დავიმსახურო.
              ) კარგი შეფასებები რომ მივიღო.
               ე) სხვა: -----------------------------------------------------------------------------------


Комментариев нет:

Отправить комментарий